culinary_scoreculinary_score: culinary_score: nature_scorenature_score: nature_score: nature_score: bodycondition_scorebodycondition_score: bodycondition_score: culture_scoreculture_score: trip_score
Regime:
Halfpension
Land:
Oostenrijk

Afreis- en terugkeerdatum en prijs

Datum
Toeslag Single
225,00

Omschrijving

Imst is gelegen op een hoogte van 828m, temidden van de indrukwekkende Alpen. Imst staat vooral be-kend als ideaal uitgangspunt om uitstapjes te maken. Alle mogelijkheden zijn er voor handen om er heer-lijke vakantiedagen te beleven. De wandelaars zullen hier zeker hun hart kunnen ophalen tijdens onze wandelingen in de ongerepte natuur. Imst spreidt zijn charmes tentoon in alle seizoenen. We hebben deze reisbestemming dan ook verschillende malen op ons programma staan. U kunt Imst ontdekken tijdens de winter, de lente, de zomer, de herfst en ‘last but not least’ ook tijdens de eindejaarsperiode is Imst op en top ! Wat deze bestemming zeker tot een groot succes maakt is de samenwerking met ‘Hotel Hirschen’. Bij de familie Staggl behoort kwaliteit en gast vrijheid tot de huismentaliteit, en dat alles maakt het onze reis zo veel gezelliger en aangenamer. Pak nu reeds Uw koffers en reis met ons mee naar onze topbestemming ! Dit jaar gaan we opnieuw Oudejaar vieren in Oostenrijk. Imst nodigt U van harte uit om het nieuwe jaar in stijl te beginnen ! De ganse familie Staggl ontvangt ons voor een gevarieerde week ontspanning en voorziet op Oudejaar een subliem ‘Silvesterdiner’ gevolgd door een knetterend feest. Rond middernacht tellen we gezamenlijk af voor de traditionele nieuwjaarswensen en goede voornemens. Dit wordt echt een unieke en indrukwekkende belevenis die U niet vlug zult vergeten. Frohes neues Jahr !!! Natuurlijk hebben we gezorgd voor een gevarieerd programma tijdens deze eindejaarsperiode. Beleef samen met ons ‘Silvester in Imst’!

Hotel

Dit uitstekende 3*hotel is gelegen nabij het centrum. De familie Staggl zorgt reeds jarenlang niet alleen voor een gastvrije ontvangst maar ieder jaar wordt geïnvesteerd en gerenoveerd zodat het hotel steeds in evolutie is. Zo voldoet het steeds aan de strengste normen en kan men de hoogste kwaliteit bieden aan de klanten. We worden tijdens ons verblijf echt in de watten gelegd en op onze wenken bediend. De mooie kamers zijn gezellig ingericht en beschikken over douche/bad, WC, haardroger, telefoon en flatscreen-TV. ’s Morgens begint de dag met een rijkelijk ontbijtbuffet, ’s avonds is er een 4-gangenmenu met saladebuffet. Men kan gratis gebruik maken van de prachtige wellness-alm met ruim zwembad (14m op 5,5m) en diverse sauna’s. Mits betaling zijn ook massages mogelijk. De familie Staggl staat persoonlijk garant voor een persoonlijke service !
Hotel HIRSCHEN ***S

Extra inbegrepen voor deze reis

• THUIS AFGEHAALD EN TERUGGEBRACHT
  • ALLE UITSTAPPEN
  • KOETSENTOCHT SEEFELD
  • MIDDAGMAAL OP NIEUWJAARSDAG
Top Hotel
Succes Reis

Reviews

Geen zorgen, alles is voor u geregeld!

Door Anoniem op 21 januari 2019
  • Goede bus, rusttijden oké, prima chauffeur, en nu en dan een verwen snoepje van de "reisleidster"!
  • Zeer rustige kamer, prachtig uitzicht
  • Programma niet te druk.

Na stipte afhaling thuis, vlotte rit naar Imst. Nette kamer, terrasje met panoramisch uitzicht. zaterdag prachtig weer in Innsbruck, de rest van de week alles in orde, aangenaam gezelschap, ontspannende uitstappen. Terugreis (net voor de sneeuw!) , netjes tot aan de deur gebracht.

SUPER

Door Anoniem op 15 januari 2019
  • Altijd goede Muziek op de bus

Het was een mooie reis , goed gezelschap, lekker eten .

De reis was voor ons een nieuwe belevenis en we hebben ervan genoten.

Door Anoniem op 14 januari 2019

Fantastisch

Door Anoniem op 13 januari 2019
  • Zeer goed hotel
  • Zeer goede begeleiding

Gezellige, rustige reis met toch veel activiteiten.

Door Keters E. op 12 januari 2019
  • De kleine dingen voor onderweg( krant, versnapering,...)
  • De goede begeleiding van chauffeur en gids
  • Het hotel was heel goed. Supergrote kamer voor 3 personen, lekker eten

Het was onze eerste reis met Flamingo. Met een dochter van 15 jaar is het supergoed meegevallen met het wat oudere publiek. Alles was tot in de puntjes geregeld en een heel goed hotel met een patron die er wel staat voor zijn klanten. We gaan zeker nog eens mee!!!!

Voor herhaling vatbaar.

Door Verschuere N. op 12 januari 2019

Heb er in feite niks aan toe te voegen, reizen met Flamingo is een belevenis, alles prima georganiseerd, zowel qua rij en rust tijden, hotel, uitstappen...

Genoeg sneeuw voor acht dagen sneeuwgeluk, juist gedoseerd om veilig en snel terug in Harelbeke te landen!

Door M. Van Dycke op 12 januari 2019
  • De excursie naar Innsbruck was biezonder interessant, de gids boeide met haar uitleg en charmeerde door haar vriendelijkheid. Het mondaine Seefeld was leuk om te leren kennen, vooral de tocht met de paardjes was biezonder leuk.
  • We genoten erg van de winterwandeling en de gluhwein in Imst. De ontmoeting met de Driekoningen was leuk. Ook al hebben we niet gerodeld, de afdaling te voet door de sneeuw was heel mooi.
  • Het Sylvestermenu met de dansmuziek na waren een voltreffer. De quiz en het eisstockschiessen absoluut vermakelijk.
  • De zitplaatsen bij de achterdeur zijn niet comfortabel, je kunt de benen niet strekken maar we hadden wat laat ingeschreven dus...
  • Niemendal

Wij hebben genoten van de eerste tot de laatste minuut.

Door Willy en Mia op 12 januari 2019
  • Heel goede informatie vooraf en tijdens de vakantie.
  • Hotel en personeel, chauffeur en gidsen
  • Variatie in de activiteiten
  • Lange busreis

Dit was onze eerst keer met een busreis..... De uitgebreide informatie en de begeleiding door chauffeur en gidsen, de variatie in de uitstappen en activiteiten, de actieve inbreng van de hoteleigenaar voor verschillende uitstappen in de omgeving van het hotel en de zeer gezellige groepssfeer maakten deze reis zeer aangenaam. .. wij komen graag terug.

Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen

Door CLaude & Jeannine op 12 januari 2019
  • Heel goede chauffeurs die de reizigers in een super comfortabele bus veilig naar hun bestemming brengen
  • Klasse hotels en super service van Flamingo. Steeds op tijd in het hotel, geen nachtritten
  • Afhaling aan huis is meer dan een pluspunt

Een mooie reis ook al konden wij niet aan alle activiteiten deelnemen wegens mobiliteitsbeperking, doch wie het wel kon is heel enthousiast. Hotel Hirschen is bijzonder aan te raden voor het comfort, de service, de netheid en eveneens voor de geo-locatie om de streek beter te leren kennen. Voor ons een 2de keer doch met evenveel enthousiasme als de eerste.

Voor ons was de reis geslaagd, zoals wij die voorgesteld hadden.

Door Willy en Christiane Bernard op 27 januari 2018
  • Van begin tot einde van de reis afgehaald met de busjes
  • Tijdens de heen- en terugreis af en toe een stop. Eten onderweg . En geen nachtreizen.
  • Goede uitleg van de gidsen. Alle hulp indien nodig
  • Wij en vooral ik (Christiane) zijn al zo veel met jullie weg geweest en ik heb eigenlijk geen minpunten

Wel, ik was heel tevreden dat Willy geholpen werd door Thierry bij het op- en afstappen van de bus. Wij hadden ons ook voorgenomen van geen uitstappen mee te doen. We kwamen toe in Imst, werden geholpen door Thierry en het personeel. We hadden een kamer in het hotel zelf. Dat had ik gevraagd, Willy moest geen trappen doen. We konden lang slapen, rustig ontbijt nemen aperitiefje drinken in de wintergarten of dessertje eten, koffietje drinken en 's avonds kregen wij de uitleg en de foto's te zien van de voorbije dag door de andere medereizigers. Wel hebben we een paar kleine wandelingen gedaan in Imst zelf zodat we toch iets van Imst gezien hadden. Het eten 's avonds en het ontbijt waren heel heel lekker. De réveillon en de 1e januari hebben we ons super geamuseerd. En Willy spreekt er nog van. Zodus wij zijn heel tevreden van de manier waarop wij , deze oudejaarsreis meegemaakt hebbben.

Met de sneeuw erbij was het heel anders dan het jaar daarvoor, dat was geluk hebben

Door De Meester Adrienne op 21 januari 2018
  • De familiale contacten, je voelt je daar direct thuis
  • De busreizen ter plaatse zijn zeer goed
  • Zelfs met een meisje van 14 jaar die vond het super het zwembad zal er ook wel iets aan gedaan hebben

Fantastische leuke reis

Door Voorwynckels Gladys op 14 januari 2018

Veel variatie. Veel gezelligheid. Geen enkel negatief punt. Proficiat we hebben een mooie overgang gedaan van oud naar nieuw. Dank Flamingo.

Door Eggermont Rik Devos Jeanine op 13 januari 2018
  • Mooi program.Goed gevulde dagen.
  • -----
  • -------
  • --------

Super voor herhaling vatbaar

Door Anoniem op 13 januari 2018

Het was een prachtige reis!We hebben geluk gehad met de sneeuw,er is er genoeg gevallen.

Door Tytgat Myriam op 13 januari 2018
  • Alle uitstappen zijn tot in de puntjes verzorgd.
  • Je krijgt meer dan vrije tijd genoeg, zowel tijdens de uitstappen, als in het hotel.
  • We kregen goeie uitleg ivm de bestemming van de dag (Innsbruck, Seefelt, hoog Imst) en het gebeuren in het hotel.

Het was een interessante reis,de Nederlandse gidse deed echt moeite om uitleg te geven zowel tijdens het rijden (informatie over de streek waar we doorrreden) als tijdens de rondleidingen.

De reis heeft aan al mijn verwachtingen voldaan. Ik kijk er met groot genoegen op terug en ben zeer tevreden.

Door Anoniem op 13 januari 2018
  • Alle uitstappen waren de moeite.
  • Op elke uitstap kregen we een meer dan voldoende uitleg
  • Het hotel was super!
  • Ik zou er geen kunnen uitvinden!

De wandeling in het Pittstal was subliem! De eerste dag van ons verblijf al een wandeling kunnen maken in de vrije natuur tussen de bergen en in de sneeuw, we hadden niets beter kunnen wensen! De zon was van de partij en maakte alles nog mooier. En dan ook nog een shnapske onderweg! Verrassing. In Innsbruck kregen we veel informatie over alles en nog wat. Interessant! Hoog Imst was ook prachtig en weer was de zon van de partij! De rit met de stoeltjeslift was enig!

Reizen met Flamingo is top!

Door Dobbelaere Daniel op 13 januari 2018
  • De gemoedelijke familiale sfeer, zeer goed chauffeur en reisleiding zowel Martina als Carine
  • Geen gejaagd gedoe.
  • Tijdens de uitstappen voldoende tijd genoeg om ons te ontspannen en voldoende speling om op tijd Aan de bus te geraken.

Wij waren voor het eerst van huis met oudejaar en Nieuwjaar...dus een keer niet werken! Wij hebben bewust gekozen voor een busvakantie met Flamingo omdat we door eigen ervaring reeds 2x een super georganiseerde reis beleefd hebben! Deze reis was een topper, zeker voor herhaling vatbaar! Het hotel was super en ook de uitstappen waren uitstekend ,kortom een reis om nooit te vergeten.

Door Bauwens Delaplace op 18 januari 2017

Deze reis voldeed aan onze verwachtingen..... wel een witte IMST verwacht... jammer.... (kan Flamingo niets aandoen) Het was ook een beetje kort, een dag langer om eens van het gezellige hotel te genieten, en de naaste omgeving te verkennen, zou leuk zij

Door .familie libeer duyck op 16 januari 2017

schitterende reis meegemaakt met prachtige uitstappen ook heelgoed hotel met de service erbij en niet vergeten degoeie snaps en wijn de muziek quiz en de ambiance op oude jaar en ook de gids en onze chauffeur niet vergeten gewoon weg super en voor herhali

Door Verschuere op 15 januari 2017

Deze reis,daar had ik een gans jaar naar uitgezien en heeft al mijn verwachtingen ingelost.Ben gewoon met bus te reizen,vind dit persoonlijk aangenaam reizen, je ziet veel en zit hoger dan in een wagen,zeker met een Setra, de Rolls Roys vd bussen!! De rij en rust tijden werden goed in acht genomen, ja alles was gewoon super, hotel lekker eten, zoveel keus, vriendelijke bediening, ik weet niks te vinden om op te kijven....hoe Thierry en Carine alles gedaan hebben om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, de muziekquiz etc.......ga zeker en vast nog boeken bij Flamingo......1000 x dank..

Door De Meester op 15 januari 2017

Alles was goed , het eten was ook heel lekker

Door De Raeve J-P op 14 januari 2017

Heb mij goed geamuseerd , alles was in orde hotel het eten en de uitstappen , zoals altijd bij flamingo . Dank u

Door Roelandt op 14 januari 2017

Met flamingo is het aangenaam reizen Alles tot in de puntjes verzorgd Geen zorgen

Door Van Boxstael-Beurms op 14 januari 2017

We hebben ons heel goed geamuseerd zeker een aanrader.

Door Acket op 14 januari 2017

Een mooi programma, maar hadden liever wat meer begeleiding gehad bij de uitstap naar Innsbruck. De uitstap naar Galtür was uitstekend

Door Gilgemijn op 14 januari 2017

hallo Carine & Thierry Hallo Carine & Thierry ik bedank jullie na wat veel geduld dat ik heb mogen meereizen voor oud naar nieuw te vieren het heeft mij goed bevallen maar als ik heel eerlijk mag zijn voor mij is de kerstreis veel aangenamer de sfeer is heel anders er word gezongen rond de kerstboom en met oudejaars avond is die kerstboom weg ik heb dat nu ook eens meegemaakt en ben heel tevreden ik had een aangename compagnie dat is ook plezant.

Door Van de voorde op 14 januari 2017

Wij hebben een prachtige reis gemaakt en denken erover om dit jaar terug mee te reizen.